Nog twee dagen - Reisverslag uit Buinen, Nederland van Denise Scholten - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Buinen, Nederland van Denise Scholten - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 Augustus 2015 | Nederland, Buinen

Hallo allemaal,

Nu komt het heel dicht bij, nog twee dagen en dan beginnen we aan ons avontuur. Druk bezig met de laatste voorbereidingen, koffers pakken, laatste dingetjes kopen. Vrijdag avond heb ik nog een gezellig afscheidsfeestje met vrienden en familie.
Zondag ochtend om 8 uur vliegen we met KLM naar Curaçao. de vlucht duur 11 uur, door een tussen stop van 2 uur op Sint Maarten.
Om 19 uur Nederlandse tijd komen we aan op curaçao, het is daar dan 14 uur 's middags.
De eerste week hebben we de tijd om alles te ontdekken en een beetje te acclimatiseren. Ook hebben we tijd om onze stage te bezoeken.
Met mijn stage begeleider op Klein College heb ik al heel goed contact gehad.

Ik kijk er erg naar uit!

Groetjes Denise

  • 27 Augustus 2015 - 20:47

    Romilda:

    Ik wens jullie een goeie vlucht en veel plezier !!

  • 27 Augustus 2015 - 23:41

    Gerlin:

    Goed bezig Denise!! ik heb er zin in, gaat super leuk worden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 5437

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 24 December 2015

Vier maanden Curaçao!

Landen bezocht: